Erik dalının en sabah hali





   

        Günlerden 1 Nisan 2018 yani Nisan bir şakası değil.

Arkadaşım arayarak Herbalife firmasının toplantısı olduğunu bu toplantının 1 Nisan 2018 tarihinde sabah kahvaltısında yapılacağını bildirerek beni de davet etti.

      Tabi ki davete icabet etmek gerekir. Hazırlanarak bende gittim. Bu toplantı Ankara Konağında yapılıyordu. Daha önce hiç gitmemiştim, Ankara Konağına . Kapıda arkadaşım ile ve onun diğer davetlileri ile buluşup tanıştıktan sonra girdik içeri. Çok güzeldi. Ankara'nın bütün ilçelerinin özellikle merkez ilçeleri değil de taşra ilçelerinin kültürleri yansıtılmış. Hemen hemen bütün detayları düşünülerek sergilenmişti tek tek inceledim okudum, çok güzeldi. Diğer arkadaşları bekleterek içeri girişimiz bir saat sürdü. Aslında fotoğraf ta çekecektim ama utandım çekemedim. Bir daha gittiğimde mutlaka fotoğraf çekerek sizinle paylaşacağım.

       İçeri girdikten sonra bize ayrılan masaya yerleştik. Serpme kahvaltı hazırlanmıştı ve gayet 

sağlıklıydı. Kahvaltı yapıldıktan sonra etkinlik ile ilgili konuşmalar yapıldı, ödüller verildi, insanlar Herbalife ile nasıl zayıfladıklarını anlattılar. Benim biraz fazlam var, bir türlü kilo veremiyorum. Bende bu ürünler den kullansam mı acaba? En iyisi Aysel hanıma gidip ölçüm yaptırıp ondan sonra karar vermek daha doğru gibi. Metabolizma hızım nasıl, insülin direncim nasıl, bütün kan değerlerime baktırıp kullanmaya karar vereceğim. Tamamen doğal ve hiç bir zararı olmadığını belirtiyorlar.

        Gerekli konuşmalar ve ödüller verildikten sonra bir müzik patlaması oldu birden. Ankara oyun havaları ile kimse yerinde duramadı, herkes piste koştu ve oynamaya başladılar. Bende oynamak isterdim fakat Ankara oyun havalarını pek beceremiyorum, ben daha çok halaycıyım. Herkes büyük bir uyum içinde ahenkle oynadılar da oynadılar. 

      Alın size Erik dalından bir bölüm. Çok güzeldi organizasyon. Emeği geçen herkese teşekkür ederim. Beni davet edip, böyle bir organizasyonda yer verdiği için Aysel hanıma da çok teşekkür ederim.


Yorumlar

Popüler Yayınlar