Bir yaş daha alırken...




Zaman uçup giderken ardından durup da el sallayanlardan mısınız? Yoksa bir koşu yetişmeye çalışıp, soluk soluğa kalanlardan mı? Ya da belki zamanın tik taklarının yanı başında sakince yol alanlardan?

Hepsini denedim. Dahasını da hatta. Yakalamaya çalışırken düştüm bazen, geçip şaşırdım, hızını aldığını fark etmeyip hüzünlere daldım. Velhasıl öyle böyle 48 yıldır dolu dolu zamanı sürüklüyor, onunla yol alıyor, içinde yaşayıp duruyorum. 




Canım aynı, çılgınlıklarımla baş etme çabasında. Benimle cilveleşip oynamaya devam ediyor. Ben de göz yumuyorum yapıp eylediklerine.

Bu 48 yıldır ilmek ilmek dokunduğun hayattan haber ver sen, bırak zamanı derseniz; maddelere vursan şöyle böyle, bana sorsan dört dörtlük derim.

Daha ne olsun? Mutluluk içinde insanın. İçim hâlâ deniz derya. Çocuk neşesi kıvamında, yola çıkma heyecanında, aşk sarhoşu şaşkınlığında, yeni bir keşif heyecanı, ürettiğini eline aldığındaki doyumun hissiyatı, dost yüzüne gülümser tatlılığı, kalenderlik meşrebinde… 

Yılların soluklanmasındaki kadeh vuruşunda, demlenmekte.

Şerefe yeni yaşa …





Yorumlar

Popüler Yayınlar